Aktivne temeAktivne teme  Ispiši listu članova forumaLista članova  Pretraži forumTraži  UupoomoćUupoomoć
  RegistracijaRegistracija  LoginLogin
Modeli pogonjeni motorima s unutrašnjim izgaranjem
 RC-Pilot Forum / Modeli pogonjeni motorima s unutrašnjim izgaranjem
Naslov Tema: Pitanjce u vezi glow motora OdgovoriPošalji novu temu
Autor
Poruka << Prijašnja tema | Slijedeća tema >>
Deviant
.
.
Avatar

Registrian: 31 Svi. 2009
Lokacija: Umag, Croatia
Korisnik je: Offline
Poruke: 23
Poslan: 31 Svi. 2009 u 13:33 | IP Logged Citiram Deviant

Kako nemam ama baš nikakvog iskustva oko ovih motorića, imam nekoliko pitanja za sve vas koji se bave "masnjacima".

Naime, nedavno sam nabavio polovni aviončić s kojim je došao i magnum XLS 46 motor. Kako u početku nikako nisam uspio upaliti motor, odlučio sam se na rastavljanje i čišćenje karburatora. Sada motor pali, ali naravno potrebno ga je naštelati da bi radio kako treba.
U cijeloj toj zezanciji oko paljenja i podešavanja LS i HS igle primjetio sam da motor pije strašnu količinu goriva. Za cca niti 5 minuta rada popio je skoro cijeli rezervoar od 320 cc   a iz auspuha dok motor radi lagano šprica gorivo. Ne znam da li je to normalno za ove motore ili bi gorivo trebalo izgarati u potpunosti? Koliko ovi motorići zapravo piju? Može li mi netko u kratkim crtama objasniti štelanje glow motora? Očito ga treba još podesiti jer jednostavno po mom osjećaju ne radi kako treba, pije ko smuk, a nemam nikoga u blizini za koga znam da se bavi ovim hobijem.

Hvala svima i srdačan pozdrav,
Denis

Natrag na vrh Vidi Deviant's Profil Pretraži druge poruke poslane od Deviant
 
Black Adder
Administrator
Administrator
Avatar

Registrian: 30 Svi. 2009
Lokacija: Šibenik, Hrvatska
Korisnik je: Offline
Poruke: 601
Poslan: 31 Svi. 2009 u 13:55 | IP Logged Citiram Black Adder

Ja sam tek odnedavno poèeo letjeti sa metanolcima i koristim slièan O.S.
LA 46 motor sa 11x6 propelom na modelu od 2.5kg.
Za 20 minuta leta na skoro uvijek punom gasu ne stigne potrošiti 250 ccm goriva...
Magnum motori su inaèe na glasu kao teški za štelanje ali mislim da toliko
ipak ne bi trebao trošiti.
Igla karburatora kod O.S.-a se odvrne 1 + 1/2 okretaja kod paljenja sa tim da je ja još vratim 2-3 zuba za postizanje optimalnog broja okretaja.

Najbliži modelari tebi su oni iz Pule koji lete u Medulinu na aerodromu, koliko sam ja shvatio...


Natrag na vrh Vidi Black Adder's Profil Pretraži druge poruke poslane od Black Adder
 
Deviant
.
.
Avatar

Registrian: 31 Svi. 2009
Lokacija: Umag, Croatia
Korisnik je: Offline
Poruke: 23
Poslan: 31 Svi. 2009 u 21:26 | IP Logged Citiram Deviant

Iskopao sam manual na net-u koji kaže da su tvorničke postavke LS i HS igle na 2-1/2 okreta. Tako sam i napravio, motor pali bez većih problema i kad upali malo zavrnem HS dok mi po zvuku ne radi najbolje. E sad, bez obzira na moje štelanje ovako i onako, motor masti i pije ko blesav. Šogor i ja smo iz garaže izašli k'o da smo upali u bačvu ulja . Pretpostavljao sam da to nije normalno, pa sam zato i pitao kako bi se ovi motori trebali ponašati u radu. Jednostavno ga se ne da, tj. očito ga ja ne znam, naštelati u neku normalu. Ili je motor sazrio za smeće?  

U svakom slučaju, nadam se da će se forumu priključiti netko iz Pule, pa ću se probati zažicati da mi to netko pogleda.

Pozdrav,
Denis

Natrag na vrh Vidi Deviant's Profil Pretraži druge poruke poslane od Deviant
 
Black Adder
Administrator
Administrator
Avatar

Registrian: 30 Svi. 2009
Lokacija: Šibenik, Hrvatska
Korisnik je: Offline
Poruke: 601
Poslan: 31 Svi. 2009 u 21:55 | IP Logged Citiram Black Adder

A koje gorivo koristiš? Je li dugo stajalo?

Inače normalno je da motor baca gorivo na auspuh,ali više u obliku maglice nego kapljica.Tako se podmazuje i hladi...

Natrag na vrh Vidi Black Adder's Profil Pretraži druge poruke poslane od Black Adder
 
Deviant
.
.
Avatar

Registrian: 31 Svi. 2009
Lokacija: Umag, Croatia
Korisnik je: Offline
Poruke: 23
Poslan: 01 Lip. 2009 u 08:46 | IP Logged Citiram Deviant

Black, nemam pojma koje je gorivo, ni koliko je dugo stajalo. Stiglo mi je zajedno sa avionom u plastičnoj boci od vode, bez ikakvih oznaka, tako da ne znam koje su mu specifikacije...

Misliš da bi u gorivu mogao biti problem?

Ništa, ovaj tjedan ću skoknut do Slovenije po friško gorivo. Može li neka preporuka koje gorivo koristiti? Marku i postotak nitra?

Natrag na vrh Vidi Deviant's Profil Pretraži druge poruke poslane od Deviant
 
eewan
.
.
Avatar

Registrian: 31 Svi. 2009
Lokacija: Ivanic - Grad
Korisnik je: Offline
Poruke: 175
Poslan: 01 Lip. 2009 u 09:08 | IP Logged Citiram eewan

ovo je odlican nacin stelanja za pocetnike: http://www.rchangout.com/forums/showthread.php?t=454

po manualu pise 2,5 okretaja, ali po mojem dosadasnjem iskustvu svi motori imaju 1,5 okretaj za priblizni idealni polozaj hsn.

pazi da ne zeznes motor jer moras uvijek biti na "bogatoj" strani stelanja motora tj. kada se motor najvise vrti okreni iglu suprotno od kazaljke na satu za 2-3 zuba (malo ce pasti i okretaji) kako bi se motoric adekvatno podmazivao i hladio - u letu dimni trag treba biti vidljiv na svim okretajima.

posto je magnuma tesko stelati mislim da bi gorivo sa 10-15 % nitra bilo dobro (tako i tvornica preporuca), naime sa vise nitra igla postane manje osjetljiva.

normalno je da motor masti posto je u gorivu oko 20% ulja sto zaista nije malo pa negdje mora izaci.


Natrag na vrh Vidi eewan's Profil Pretraži druge poruke poslane od eewan
 
Deviant
.
.
Avatar

Registrian: 31 Svi. 2009
Lokacija: Umag, Croatia
Korisnik je: Offline
Poruke: 23
Poslan: 01 Lip. 2009 u 09:30 | IP Logged Citiram Deviant

Hvala eewane na linku, ovaj tjedan nabavljam novo gorivo pa ću pokušati ponovo. Jasno mi je da motor masti, tj. da gorivo ne izgara u potpunosti, ali ovaj masti i cucla gorivo ko sam vrag

Javim kako je prošlo...

Natrag na vrh Vidi Deviant's Profil Pretraži druge poruke poslane od Deviant
 
Deviant
.
.
Avatar

Registrian: 31 Svi. 2009
Lokacija: Umag, Croatia
Korisnik je: Offline
Poruke: 23
Poslan: 04 Lip. 2009 u 08:55 | IP Logged Citiram Deviant

Eto jučer sam naaaapokon uspio naštelati motorčić. Caka je cijelo vrijeme bila u LS igli, koja je tijekom mojih prijašnjih bezuspješnih pokušaja da ga naštelam, bila previše otvorena. Tada bi se motor dok je radio pri nižim okretajima prepunio gorivom, pa bi kod naglog dodavanja gasa najprije nezadovoljno brundao dok ne potroši sav višak, a tek onda počeo dobivati okretaje. Sada je potrošnja normalizirana, puno manje masti, motor radi ko urica, iz auspuha lijepo dimi i nema vibracija kao prije.
Danas ću se još malo zezati s njim, da vidim da li radi u svim položajima, pa montaža na aviončić. Za vikend se nadam s njim u zrak... pa u neko žbunje ako bude sreće  
Natrag na vrh Vidi Deviant's Profil Pretraži druge poruke poslane od Deviant
 

Ako želiš odgovorit na ovaj thread moraš obaviti login
Ako još niste postali naš član morate se  registrirati

  OdgovoriPošalji novu temu
Verzija za ispis Verzija za ispis

Skok na forum
Ne možete poslati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovoriti na teme u ovom forumu
Ne možete brisati svoje poruke u ovom forumu
Ne možete editirati svoje poruke u ovom forumu
Ne možete kreirati ankete u ovom forumu
Ne možete glasati u anketama u ovom forumu

Powered by Web Wiz Forums version 9.92
Copyright ©2001-2004 Web Wiz Guide

Čekajući da se učita stranica, potrošili ste 0,0870 sekundi(a).